FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Turneringsstruktur: Kortere sæson
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Turneringsstruktur: Kortere sæson
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/6

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 26 Feb 2007 :  21:19:43  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Jeg spiller sgu når jeg har tid til det, og det kan både være før kl. 22 og efter kl. 22 afhængig af ugerne og dagene.

Mener ikke at det er en god måde at dele det op på. Det er ikke muligt at dele det så sort og hvidt op.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 26 Feb 2007 :  21:28:56  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg spiller sgu helst efter 22

Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 26 Feb 2007 :  22:31:56  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

Helt naturligt!

men debatten kan vi jo snildt fortsætte;

Jeg mener ikke det bør blive noget problem at dele folk op;

nogle vil i oldboy koste hvad det vil
,andre er nød til at spille deres kamp før kl 22
og endelig er der en del der ikke er gamle nok til oldboys men som foretrækker at spille om aftenen,
da en del af de yngste kun kan om dagen vil aftenholdet altså også være ganske attraktivt for dem der mener ob-aldersgrænsen er for høj

Bror.
Så må vel dem som kan spille før og efter kl. 22 være med i begge turneringer

Edited by - Yasir on 26 Feb 2007 22:32:49
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 26 Feb 2007 :  22:48:44  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yasir

quote:
Originally posted by BL

Helt naturligt!

men debatten kan vi jo snildt fortsætte;

Jeg mener ikke det bør blive noget problem at dele folk op;

nogle vil i oldboy koste hvad det vil
,andre er nød til at spille deres kamp før kl 22
og endelig er der en del der ikke er gamle nok til oldboys men som foretrækker at spille om aftenen,
da en del af de yngste kun kan om dagen vil aftenholdet altså også være ganske attraktivt for dem der mener ob-aldersgrænsen er for høj

Bror.
Så må vel dem som kan spille før og efter kl. 22 være med i begge turneringer

LOL

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 27 Feb 2007 :  12:28:17  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Så hellere lave flere divisioner og have eks 8 hold i hver division... 16 kampe ialt. (6 hold er for lidt). Så på den måde skulle vi kunne afholde 4 turneringer. Have Suppen, 1'st, 2nd, 3rd division... hvis 40 aktive hold kan vi lave en 4'rd division. evt. "danmarks serie"...

Denne løsning lyder meget federe! Jeg kan slet ikke forstå meningen med at have 2 x 2nd division? Og at nye buffere skulle starte ud i danmarks serien kunne jeg sagtens se det fede i.

Men kun 8 hold i hver division vil der blive 16 kampe som Bo siger, hvilket jeg ville finde tilpas.

Så Bo, din løsning synes jeg virker fedest!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 27 Feb 2007 :  13:18:40  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by cmeilandt

quote:
Originally posted by daugaard

Så hellere lave flere divisioner og have eks 8 hold i hver division... 16 kampe ialt. (6 hold er for lidt). Så på den måde skulle vi kunne afholde 4 turneringer. Have Suppen, 1'st, 2nd, 3rd division... hvis 40 aktive hold kan vi lave en 4'rd division. evt. "danmarks serie"...

Denne løsning lyder meget federe! Jeg kan slet ikke forstå meningen med at have 2 x 2nd division? Og at nye buffere skulle starte ud i danmarks serien kunne jeg sagtens se det fede i.

Men kun 8 hold i hver division vil der blive 16 kampe som Bo siger, hvilket jeg ville finde tilpas.

Så Bo, din løsning synes jeg virker fedest!

På glatis!!

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 27 Feb 2007 :  13:23:32  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
grunden til at det er 2 anden divisioner er for at gøre vejen til superligaen kortere for de nye.

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 27 Feb 2007 :  14:30:30  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg mener at vejen frem til superligaen skal være så lang og bøvlet som overhovedet muligt, det vil bevirke at jo længere du kommer op i divisionerne jo mere seriøse spillere vil du finde, da de useriøse efterhånden falder fra. oplevede den mærkbare forskel da jeg i T3 2006 havde fornøjelsen at spille i superligaen der var overhovedet ingen problemer med at fange modstanderne og få kampene spillet(ved så ikke lige hvad der går galt i denne sæson)modsat da jeg spillede i 2.div hvor man næsten skulle tigge sine modstandere om at spille, og det blev så en anelse bedre i 1.div så lad os få flere divisioner og længere vej til superligaen og dermed mere seriøsitet i de øverste divisioner

så er der nogen der gerne vil op måle sig med dem der spiller i superligaen så hurtigt som muligt , det kan de så gøre i de forskellige cups der er hver sæson.
det skulle gerne være en ære at spille i superligaen

Edited by - JBN on 27 Feb 2007 14:36:17
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 27 Feb 2007 :  14:36:34  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Et andet interessant synspunkt.

JBN, hvis du kigger på de dømte kampe i superligaen, så er det 2 hold som står for 90% af dem. Det er Man utd og Tottenham. Den ene har ikke været i stand til at spille, og anden har ikke gidet.

Det er trods alt en del kampe begge hold mangler at spille, derfor ser antallet af dømte kampe så stort ud og procenten er så høj.

Jeg tror desværre ikke at man kan afviklet en hel T uden nogen form for dømte kampe, da folk også har andre ting ved siden af deres tid foran computeren.

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 27 Feb 2007 :  14:48:42  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
en anden fordel er at når vejen er så lang, og man her nået et godt stykke op i rækkerne, vil man nok betænke sig ved at smide tøjlerne, da man jo så skal igennem det hele igen, hvis man ønsker at deltage påny

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 27 Feb 2007 :  15:21:49  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL
På glatis!!

Selvom man har været væk fra dmt, er Bror stadig den samme!

JBN, du pointerer lige præcis hvad der ville være godt for DMT! Synes også det skal være en ære at komme i 1. division og så sandelig også Superligaen. Med få ligaer, er der næsten intet specielt i en oprykning dertil!

Edited by - cmeilandt on 27 Feb 2007 15:22:10
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 27 Feb 2007 :  15:26:15  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

grunden til at det er 2 anden divisioner er for at gøre vejen til superligaen kortere for de nye.

nemlig

og bliver den længere er det et andet fifaXX man spiller inden man har mulighed for at komme til tops;PROBLEM!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 27 Feb 2007 :  15:30:05  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by cmeilandt

quote:
Originally posted by BL
På glatis!!

Selvom man har været væk fra dmt, er Bror stadig den samme!

JBN, du pointerer lige præcis hvad der ville være godt for DMT! Synes også det skal være en ære at komme i 1. division og så sandelig også Superligaen. Med få ligaer, er der næsten intet specielt i en oprykning dertil!

i er på glatis , ingen vil gide melde sig til en 2års-plan alla det i foreslår!!

Carsten hold dig til Topic! ellers skal jeg da nok finde mit gode gamle humør frem igen!!!

Go to Top of Page

JBN

427 Posts

Posted - 27 Feb 2007 :  15:31:37  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:

nemlig

og bliver den længere er det et andet fifaXX man spiller inden man har mulighed for at komme til tops;PROBLEM!

og??????????????

alting tager tid

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 27 Feb 2007 :  15:35:03  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBN

quote:
Originally posted by BL

quote:

nemlig

og??????????????

alting tager tid

HAHAHAHAH hvad ialverden har du forestillet dig?????

hehehehe vi spiller det nyeste fifaXX hvert år , det tror jeg ikke der bliver ændret på

Go to Top of Page
/6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.235.107