FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Turneringsstruktur: Kortere sæson
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Turneringsstruktur: Kortere sæson
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/6

atuz
Stribemaskinefører

181 Posts

Posted - 02 Mar 2007 :  09:41:46  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
lol

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 02 Mar 2007 :  13:21:35  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Åbne hele lortet. 22 kampe på en dag + forza tuborg . Så skal man tabe de 12 sidste

Seriøst skid på de skader og karantæner. Man setter jo ind en spiller der er lige god. 85 rating tror jeg.

En kamp der er dømt kan spilles med mindre det er sidste runde og Ole har dømt.

§2,5 I DMT kan man ik klage ind til udvalget når Dommeren (Ole) har dømt.
For da sender han sin gravide mor på dig.

Netop og vidar følger med da han er faren

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 02 Mar 2007 :  15:25:45  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Åbne hele lortet. 22 kampe på en dag + forza tuborg . Så skal man tabe de 12 sidste

Seriøst skid på de skader og karantæner. Man setter jo ind en spiller der er lige god. 85 rating tror jeg.

En kamp der er dømt kan spilles med mindre det er sidste runde og Ole har dømt.

§2,5 I DMT kan man ik klage ind til udvalget når Dommeren (Ole) har dømt.
For da sender han sin gravide mor på dig.

Netop og vidar følger med da han er faren

hvor kommer gutten så ind i billedet?

Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet

296 Posts

Posted - 04 Mar 2007 :  02:47:17  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Så hellere lave flere divisioner og have eks 8 hold i hver division... 16 kampe ialt. (6 hold er for lidt). Så på den måde skulle vi kunne afholde 4 turneringer. Have Suppen, 1'st, 2nd, 3rd division... hvis 40 aktive hold kan vi lave en 4'rd division. evt. "danmarks serie"...

dette Bo siger er jeg enig i ..
Jan og Carsten er inde på lang vej til Suppen,
der er jeg også enig,

men mener at kun en afstemning om forslagene er den rigtige metode,
hvis ledelsen mener at forslagene er gode nok..

Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 04 Mar 2007 :  07:45:55  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tror bare at man får et seriøst problem hvis f.eks. en eller 2 får spillet alle deres kampe i løbet af en weekend og derefter skal vente 2/3 måneder på at resten får spillet færdigt.

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 05 Mar 2007 :  18:00:50  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Tror bare at man får et seriøst problem hvis f.eks. en eller 2 får spillet alle deres kampe i løbet af en weekend og derefter skal vente 2/3 måneder på at resten får spillet færdigt.

hvad ville problemet være?

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Mar 2007 :  18:01:38  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Jeg tror slet ikke det er muligt at få afviklet alle sine kampe i et sådan tempo,medmindre alle holder et sådan tempo

Logik?

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 06 Mar 2007 :  11:35:09  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja der vil altid være nogle der prioritere sine Jazz-Ballett timer før fifa.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 06 Mar 2007 :  13:11:47  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:

Jeg tror slet ikke det er muligt at få afviklet alle sine kampe i et sådan tempo,medmindre alle holder et sådan tempo

Logik?

Snik snak !

Det er ikke logisk, hvad er logien i at det er logisk, jeg vil mene at det er temlig ulogisk, hvilket jo på sin hvis er temlig logisk, og på den anden side rimligt ulogisk eftersom at jeg allerede har sagt at det logisk, hvilket jo er temlig ulogisk da jo netop er ulogisk, men den logiske konsekvens må være at jeg har vundet superligaen i T1.

Go to Top of Page
/6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.12.163.23