Author |
Topic |
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng
57 Posts |
Posted - 28 Feb 2007 : 20:08:31
|
Let's face it i en zapperkultur skal man kunne komme hurtigt til tops. succes med det samme ellers zapper vi bare videre. Lad os nu holde os til turneringsstrukturen som den er nu, og som den var før verden gik amok. |
Thomas Ravnkilde, Werder Bremen |
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 28 Feb 2007 : 20:43:01
|
Nu er jeg buffer , men er med i turneringen fra den kommende T.
Self kunne det være dejligt som mig at optræde i et kvalspil som Subcup-finalist til et wildcard i suppen, men ville det være fair? (Jans forslag)
Nej det ville det ikke.
Med de mange der stopper bliver det formentlig kun 3 divisioner. Jeg vil med glæde starte i den laveste og spille mig op.
Tilbage til birtheks topic så er jeg dog enig. Jeg synes en kortere T eller flere kampe af gangen. Men så er der jo folk som ikke har meget tid og så brokker de sig. Men har man ikke meget tid kan man jo altid lade være med at tilmelde sig BMT-kval, Subcup, Ligacup og/eller en evt. supercup.
Spil 6-8 ligakampe pr. runde istedet for 4. Så ville T'en gå hurtigere |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
|
|
atuz
Stribemaskinefører
181 Posts |
Posted - 28 Feb 2007 : 23:27:29
|
quote: Originally posted by mbury
Nu er jeg buffer , men er med i turneringen fra den kommende T.
Self kunne det være dejligt som mig at optræde i et kvalspil som Subcup-finalist til et wildcard i suppen, men ville det være fair? (Jans forslag)
Nej det ville det ikke.
Med de mange der stopper bliver det formentlig kun 3 divisioner. Jeg vil med glæde starte i den laveste og spille mig op.
Tilbage til birtheks topic så er jeg dog enig. Jeg synes en kortere T eller flere kampe af gangen. Men så er der jo folk som ikke har meget tid og så brokker de sig. Men har man ikke meget tid kan man jo altid lade være med at tilmelde sig BMT-kval, Subcup, Ligacup og/eller en evt. supercup.
Spil 6-8 ligakampe pr. runde istedet for 4. Så ville T'en gå hurtigere
hvis man skulle spille så mange kampe pr. runde ville det også kræve en uge mere pr. runde er jeg ret sikker på ellers ville der blive alt for mange kampe dømt |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 01 Mar 2007 : 01:23:17
|
vi kunne jo starte med at "åbne" programmet og se hvor hurtigt folk får spillet sine runder...
|
|
|
|
atuz
Stribemaskinefører
181 Posts |
Posted - 01 Mar 2007 : 08:35:44
|
HEHE |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 01 Mar 2007 : 13:24:19
|
quote: Originally posted by BL
vi kunne jo starte med at "åbne" programmet og se hvor hurtigt folk får spillet sine runder...
seriøst! |
|
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 01 Mar 2007 : 14:35:37
|
Er enig med BL.
Ved at 'åbne' det - som jeg forstår det - har man mulighed for at spille alle 22 kampe samme dag hvis det skulle være right?
Det stemmer jeg klart for! |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 01 Mar 2007 : 15:08:05
|
Så hvad du siger MBU er at SAS ligaen også skal åbnes for alle 33 runder :D.
Så længe der fik skader og karantæner bliver man nød til at have disse runder vi har.
Jeg syntes ikke man skal lave om på runderne fordi nogen ikke gider midt i DMT fordi de ikke kan vinde og dermed spille smart over for vennerne |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 01 Mar 2007 : 18:19:29
|
Jeg kan allerede nu informere om at en evt. turnerings form ændring ikke kommer på tale før T2 da vi har rigeligt at se til og at vi er piv grønne stadigt. Vi har meget at lære ang. side opbygning og vedligehold, så en ændring af strukturen ville ikke være en rar ting at starte med. Så vi starter med samme strukur som T1. Mere senere om dato for start af T2. |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 01 Mar 2007 : 19:15:11
|
ja Bo
selve turneringsstrukturen i sig selv kan slet ikke ændres før T3 da oprykning/nedrykning og playoff er lavet efter et bestemt system og ingen skal snydes der.
|
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 01 Mar 2007 : 19:23:43
|
sålænge det ikke påvirker dem der har tilspillet sig oprykning er det vel i og for sig ligegyldigt? |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 01 Mar 2007 : 20:40:58
|
quote: Originally posted by birthek
sålænge det ikke påvirker dem der har tilspillet sig oprykning er det vel i og for sig ligegyldigt?
jep |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 01 Mar 2007 : 20:51:59
|
nu er der mange der stopper, men princippet er at hvis man foreksempel tager superliga og forestillede sig at ingen stoppede, og man så cuttede den fra 12 til 10 hold så vil der pludselig ikke være plads til nogen oprykker.
Jeg syntes det er ok der måske kan være afstemning her i pausen, men direkte omlægning af turneringen før T3 ser jeg ikke som en mulighed.
Men hvis nogen syntes det er ekstrem vigtigt, kan de få admin adgang og komme igang
|
|
|
|
Vega
Grusbane fejeknægt
28 Posts |
Posted - 01 Mar 2007 : 21:44:06
|
Hey.
Jeg synes det fint som det er nu, men for min skyld kan vi godt tage 2 kampe mere med i hver runde, så der i alt er 6 kampe på 14 dage. Det kan jeg i hvert fald sagtens følge med til. :) |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 02 Mar 2007 : 09:16:52
|
Åbne hele lortet. 22 kampe på en dag + forza tuborg . Så skal man tabe de 12 sidste
Seriøst skid på de skader og karantæner. Man setter jo ind en spiller der er lige god. 85 rating tror jeg.
En kamp der er dømt kan spilles med mindre det er sidste runde og Ole har dømt.
§2,5 I DMT kan man ik klage ind til udvalget når Dommeren (Ole) har dømt. For da sender han sin gravide mor på dig. |
|
|
|
Topic |
|