FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Man of the Match
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Man of the Match
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts

Posted - 07 May 2007 :  16:25:54  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Men hvis det nu er sådan som i alle siger så syntes jeg at vi skal ændre det fra MoM til Matchvinder så det er spilleren der score det afgørende mål

FORZA KODE-OLE
Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 07 May 2007 :  16:34:42  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by DJ Jepsen1980

Men hvis det nu er sådan som i alle siger så syntes jeg at vi skal ændre det fra MoM til Matchvinder så det er spilleren der score det afgørende mål

Hvad er forskel på man of the match og matchvinder ?

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 07 May 2007 :  17:15:46  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Ski9280

Den er i min verden helt tydelig.

Den der scorer flest mål er MoM.

Hvis 2 spillere scorer lige mange mål er det den der scorer det afgørende mål ( for det meste det sidste ).

Sådan er min opfattelse af MOM også

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 07 May 2007 :  19:12:39  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yasir

quote:

Matchvinder er ham, der scorer det afgørende mål - MoM er banens bedste spiller. (IRL)

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 07 May 2007 :  23:11:34  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yasir

quote:

Sorry Yasir, men hvis du læste mine indlæg ville du nok forstå det .. ;) - kan være jeg bare er dårlig tilo at forklare .. :D

........ jeg ser nu at der er en som har været så venlig at forklare dig det så det kan forstås :D

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer

Edited by - mbury on 07 May 2007 23:12:16
Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 08 May 2007 :  00:07:02  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Arhh.. nu kender jeg DMT igen - magen til ligegyldigt pladder skal man lede længe efter. Jeg mindes de gode gamle DMT-dage tilbage i 99

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 08 May 2007 :  09:45:11  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
f10w gå og knep en flue

Kan vi ik slette x-dmt'rs login så slipper vi for gamle sure opstød fra folk der ik lenger er i community ?

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 08 May 2007 :  10:18:33  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Man Of The Match er Dennis Nordenbøl

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts

Posted - 08 May 2007 :  15:22:19  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

f10w gå og knep en flue

HAHAHA

FORZA KODE-OLE
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts

Posted - 08 May 2007 :  15:34:33  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

f10w gå og knep en flue

Kan vi ik slette x-dmt'rs login så slipper vi for gamle sure opstød fra folk der ik lenger er i community ?

helt enig

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts

Posted - 08 May 2007 :  16:16:15  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

f10w gå og knep en flue

Er jeg faktisk også enig i

FORZA KODE-OLE

Edited by - DJ Jepsen1980 on 08 May 2007 16:16:34
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 08 May 2007 :  19:03:16  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

I do :)

Ej, om jeg får en ekstra MOM betyder ikke det store.

Men reglerne er uklare og det handler lidt om princip.

Reglerne er ikke uklare, for så havde vi jo brokket os før. At ledelsen så er blevet bagstive og ikke kan huske fra de selv var "små" DMT-spillere, er jo deres "problem"
Alle de dage jeg har været med i DMT har det været som Ole så fint forklare det i sit eksempel med 10-3 nederlag.

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører

168 Posts

Posted - 08 May 2007 :  21:11:19  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:

Reglerne er ikke uklare, for så havde vi jo brokket os før. At ledelsen så er blevet bagstive og ikke kan huske fra de selv var "små" DMT-spillere, er jo deres "problem"
Alle de dage jeg har været med i DMT har det været som Ole så fint forklare det i sit eksempel med 10-3 nederlag.

Og det Ole forklarer er ikke lig det der står når man indsender en kamp - ergo er reglerne ikke klare.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 08 May 2007 :  21:42:30  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:
Originally posted by zinky

quote:

Og det Ole forklarer er ikke lig det der står når man indsender en kamp - ergo er reglerne ikke klare.

Nu er det længe siden jeg har været med til at indsende kampe (er snart 3 T'er siden jeg fik karantæne)

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 08 May 2007 :  22:09:18  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Nej, vi skal da slet ikke fjerne adgangen for x-dmt'ere. Der er langt flere fordele ved at høre lidt fra de gamle i ny og næ, end der er små ligegyldige sure opstød. Man må bare tage det sure med det søde :)

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.19.255.50