Author |
Topic  |
DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts |
Posted - 07 May 2007 : 16:25:54
|
Men hvis det nu er sådan som i alle siger så syntes jeg at vi skal ændre det fra MoM til Matchvinder så det er spilleren der score det afgørende mål |
 FORZA KODE-OLE |
 |
|
Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts |
Posted - 07 May 2007 : 16:34:42
|
quote: Originally posted by DJ Jepsen1980
Men hvis det nu er sådan som i alle siger så syntes jeg at vi skal ændre det fra MoM til Matchvinder så det er spilleren der score det afgørende mål
Hvad er forskel på man of the match og matchvinder ?  |
 |
 |
|
AaB-ern

357 Posts |
Posted - 07 May 2007 : 17:15:46
|
quote: Originally posted by Ski9280
Den er i min verden helt tydelig.
Den der scorer flest mål er MoM.
Hvis 2 spillere scorer lige mange mål er det den der scorer det afgørende mål ( for det meste det sidste ).
Sådan er min opfattelse af MOM også |

Strandfelta på EASO |
 |
|
Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts |
Posted - 07 May 2007 : 19:12:39
|
quote: Originally posted by Yasir
Men hvis det nu er sådan som i alle siger så syntes jeg at vi skal ændre det fra MoM til Matchvinder så det er spilleren der score det afgørende mål
Hvad er forskel på man of the match og matchvinder ? 
Matchvinder er ham, der scorer det afgørende mål - MoM er banens bedste spiller. (IRL) |
 |
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 07 May 2007 : 23:11:34
|
quote: Originally posted by Yasir
Hvad er forskel på man of the match og matchvinder ? 
Sorry Yasir, men hvis du læste mine indlæg ville du nok forstå det .. ;) - kan være jeg bare er dårlig tilo at forklare .. :D
........ jeg ser nu at der er en som har været så venlig at forklare dig det så det kan forstås :D |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
Edited by - mbury on 07 May 2007 23:12:16 |
 |
|
Esben Lauritsen

372 Posts |
Posted - 08 May 2007 : 00:07:02
|
Arhh.. nu kender jeg DMT igen - magen til ligegyldigt pladder skal man lede længe efter. Jeg mindes de gode gamle DMT-dage tilbage i 99  |
Esben Lauritsen Tidl. DMT-leder
|
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 08 May 2007 : 09:45:11
|
f10w gå og knep en flue
Kan vi ik slette x-dmt'rs login så slipper vi for gamle sure opstød fra folk der ik lenger er i community ? |
 |
 |
|
NordenDK
Kegle-bold dreng

141 Posts |
Posted - 08 May 2007 : 10:18:33
|
Man Of The Match er Dennis Nordenbøl |
NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! --- JANTELOVEN LEVER!!! |
 |
|
DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts |
Posted - 08 May 2007 : 15:22:19
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
f10w gå og knep en flue
HAHAHA |
 FORZA KODE-OLE |
 |
|
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts |
Posted - 08 May 2007 : 15:34:33
|
f10w gå og knep en flue
Kan vi ik slette x-dmt'rs login så slipper vi for gamle sure opstød fra folk der ik lenger er i community ?
helt enig  |
 Vinder af 2Div. |
 |
|
DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts |
Posted - 08 May 2007 : 16:16:15
|
f10w gå og knep en flue
Kan vi ik slette x-dmt'rs login så slipper vi for gamle sure opstød fra folk der ik lenger er i community ?
Er jeg faktisk også enig i |
 FORZA KODE-OLE |
Edited by - DJ Jepsen1980 on 08 May 2007 16:16:34 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 08 May 2007 : 19:03:16
|
quote: Originally posted by mbury
I do :)
Ej, om jeg får en ekstra MOM betyder ikke det store.
Men reglerne er uklare og det handler lidt om princip.
Reglerne er ikke uklare, for så havde vi jo brokket os før. At ledelsen så er blevet bagstive og ikke kan huske fra de selv var "små" DMT-spillere, er jo deres "problem" Alle de dage jeg har været med i DMT har det været som Ole så fint forklare det i sit eksempel med 10-3 nederlag. |

|
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 08 May 2007 : 21:11:19
|
quote: Originally posted by zinky
Reglerne er ikke uklare, for så havde vi jo brokket os før. At ledelsen så er blevet bagstive og ikke kan huske fra de selv var "små" DMT-spillere, er jo deres "problem" Alle de dage jeg har været med i DMT har det været som Ole så fint forklare det i sit eksempel med 10-3 nederlag.
Og det Ole forklarer er ikke lig det der står når man indsender en kamp - ergo er reglerne ikke klare. |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 08 May 2007 : 21:42:30
|
quote: Originally posted by zinky
Reglerne er ikke uklare, for så havde vi jo brokket os før. At ledelsen så er blevet bagstive og ikke kan huske fra de selv var "små" DMT-spillere, er jo deres "problem" Alle de dage jeg har været med i DMT har det været som Ole så fint forklare det i sit eksempel med 10-3 nederlag.
Og det Ole forklarer er ikke lig det der står når man indsender en kamp - ergo er reglerne ikke klare.
Nu er det længe siden jeg har været med til at indsende kampe (er snart 3 T'er siden jeg fik karantæne) |

|
 |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts |
Posted - 08 May 2007 : 22:09:18
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal Kan vi ik slette x-dmt'rs login så slipper vi for gamle sure opstød fra folk der ik lenger er i community ?
Nej, vi skal da slet ikke fjerne adgangen for x-dmt'ere. Der er langt flere fordele ved at høre lidt fra de gamle i ny og næ, end der er små ligegyldige sure opstød. Man må bare tage det sure med det søde :) |
 |
 |
|
Topic  |
|