Author |
Topic  |
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 08 May 2007 : 23:30:59
|
quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by Vidar Rekdal Kan vi ik slette x-dmt'rs login så slipper vi for gamle sure opstød fra folk der ik lenger er i community ?
Nej, vi skal da slet ikke fjerne adgangen for x-dmt'ere. Der er langt flere fordele ved at høre lidt fra de gamle i ny og næ, end der er små ligegyldige sure opstød. Man må bare tage det sure med det søde :)
HELT ENIG. bare kig på min fine hilsen til Ledelsen  |

|
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 08 May 2007 : 23:55:12
|
Fatter slet ikke denne tråd er kommet så langt. Keder i jer? Der er INGEN skrevne regler herom. Det er spilleren som har hjemmebanen som sender resultatet ind som så vurdere hvem der er MOM.... Derfor ingen generelle skrevne regler... Forleden skrev jeg eksempeltvis af Chelsea´s Wayne Bridge som MOM da han var direkte skyld i kampens resultat med et selvmål... (Vurderede jeg) Og Zinky... tsk tsk tsk....    |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 09 May 2007 : 00:10:46
|
quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by Vidar Rekdal Kan vi ik slette x-dmt'rs login så slipper vi for gamle sure opstød fra folk der ik lenger er i community ?
Nej, vi skal da slet ikke fjerne adgangen for x-dmt'ere. Der er langt flere fordele ved at høre lidt fra de gamle i ny og næ, end der er små ligegyldige sure opstød. Man må bare tage det sure med det søde :)
Fuldstændigt enig!! omend jeg havde anvendt en skarpere tone 
Jeg vil endda vende den om og sige : OK! så må vi jo også lige ha nogle optagelses-kriterier til forum, fks min. 3 gennemførte divisions turneringer i dmt?  |
 |
 |
|
Kasper Pedersen
Stribemaskinefører

233 Posts |
Posted - 09 May 2007 : 00:23:18
|
LoL ! |
 Vinder af 2Div. |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 09 May 2007 : 06:54:36
|
Daugaard: Sorry man mobber lidt.. Troede I kunne tage det    |

|
 |
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng

57 Posts |
Posted - 09 May 2007 : 08:27:33
|
Altså, jeg synes klart at MOM er ham der har den største bule i shorts´ne. OG Daugaard - ikke noget med at lave fuskede grafik patches så alle dine spillere får 25cm |
Thomas Ravnkilde, Werder Bremen |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 09 May 2007 : 09:06:25
|
haha Ravnen :)
*Mainz spillerne har alle 30 cm  |
 |
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 09 May 2007 : 14:22:16
|
quote: Originally posted by daugaard Forleden skrev jeg eksempeltvis af Chelsea´s Wayne Bridge som MOM da han var direkte skyld i kampens resultat med et selvmål... (Vurderede jeg)
Lol, så er du da også helt væk hvad angår Man of the Match og hvad kåringen står for. omg.
Jeg giver op, når folk ikke forstår forskellen og åbenbart heller ikke meningen med denne kåring vil jeg foreslå at det blev afskaffet, især når hjemmeholdet bestemmer hvem der er MOM. |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
 |
|
DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts |
Posted - 09 May 2007 : 16:05:27
|
Jeg ser faktisk heller ingen grund til at vi har MoM det er jo faktisk kun topscorer der er noget ved.
MoM har jo ingen betydning for dmt andet end det er mere naturtro men når det har været så meget diskution om det så syntes jeg bare vi skal fjerne det |
 FORZA KODE-OLE |
 |
|
DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt

48 Posts |
Posted - 09 May 2007 : 16:07:58
|
quote: Originally posted by NordenDK
Man Of The Match er Dennis Nordenbøl
Who The fuck is dennis nordenbøl  |
 FORZA KODE-OLE |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 09 May 2007 : 17:33:29
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
haha Ravnen :)
*Mainz spillerne har alle 30 cm 
Hehe.... stive nordmand...  |
 |
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 12 May 2007 : 13:26:01
|
quote: Originally posted by DJ Jepsen1980
Jeg ser faktisk heller ingen grund til at vi har MoM det er jo faktisk kun topscorer der er noget ved.
MoM har jo ingen betydning for dmt andet end det er mere naturtro men når det har været så meget diskution om det så syntes jeg bare vi skal fjerne det
HELT ENIG! |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 12 May 2007 : 17:32:32
|
quote: Originally posted by mbury
MoM har jo ingen betydning for dmt andet end det er mere naturtro men når det har været så meget diskution om det så syntes jeg bare vi skal fjerne det
HELT ENIG!
enig og samme vej med kort og skader! |
 |
 |
|
mbury
Stribemaskinefører

168 Posts |
Posted - 12 May 2007 : 17:36:14
|
quote: Originally posted by BL
quote: Originally posted by mbury
HELT ENIG!
enig og samme vej med kort og skader!
igen fuldstændig enig :) |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 12 May 2007 : 17:50:17
|
wow sikke et chock at mr red car er imod karantæner  |