Author |
Topic |
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 19:31:33
|
quote: Originally posted by BL
quote: Originally posted by JBN
quote: Originally posted by SpeZ
grunden til at det er 2 anden divisioner er for at gøre vejen til superligaen kortere for de nye.
nemlig
og bliver den længere er det et andet fifaXX man spiller inden man har mulighed for at komme til tops;PROBLEM!
og??????????????
alting tager tid
HAHAHAHAH hvad ialverden har du forestillet dig?????
hehehehe vi spiller det nyeste fifaXX hvert år , det tror jeg ikke der bliver ændret på
hvad har det med sagen at gøre, du ændre jo heller ikke stukturen IRL fordi der kommer nye bolde eller regler.
at der kommer en ny version af fifa betyder ikke det store, bare kig på hvem der ligger i toppen i DMT og har gjort det igennem mange sæsoner.
hvad er der ved at spille i superligaen, hvis du ikke har vist dig værdig til det over tid, som det er i dag kan du dårligt tillade dig at prale af at du spiller der |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 20:49:06
|
Det holder jo ikke Jan - hør selv spillere fra suppen fortælle om at det er sværre at komme derop end at blive der...
Jeg mener det bør være omvendt
|
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 20:55:24
|
jeg syntes egentlig håndboldvm-T-strukturen var fremragende... |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 21:02:04
|
Det holder jo ikke Jan - hør selv spillere fra suppen fortælle om at det er sværre at komme derop end at blive der...
det holder da fint, jeg har da ingen betænkeligheder ved at holde "pause" da jeg nu har prøvet at spille mig i superligaen 2 gange med 2 forskellige versioner af fifa
og jeg har en god fornemmelse af at jeg kunne gøre det igen hvis jeg får lysten tilbage, selvom det ikke burde kunne lade sig gøre(gammel knark) |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 21:12:03
|
det holder da fint, jeg har da ingen betænkeligheder ved at holde "pause" da jeg nu har prøvet at spille mig i superligaen 2 gange med 2 forskellige versioner af fifa
og jeg har en god fornemmelse af at jeg kunne gøre det igen hvis jeg får lysten tilbage, selvom det ikke burde kunne lade sig gøre(gammel knark)
Vi kan jo ikke alle være så dygtige/heldige osv som dig Jan
havde alle været som dig , ville vi jo ikke diskuterer dette her nu...
Jeg må indrømme at jeg hellere havde set dig vinde suppen end at give op bare fordi vejen nu har været så lang og du ikke tror på at kunne gå det sidste stykke..
Jeg tror ikke det er nogen god ide at gøre den sværre ,tværtimod!
|
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 21:13:12
|
jeg syntes egentlig håndboldvm-T-strukturen var fremragende...
og var der nogen der så dette lille indslag?
|
|
|
|
Ravnbrilde
Kegle-bold dreng
57 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 21:49:44
|
jeg mener at vejen frem til superligaen skal være så lang og bøvlet som overhovedet muligt, det vil bevirke at jo længere du kommer op i divisionerne jo mere seriøse spillere vil du finde, da de useriøse efterhånden falder fra. oplevede den mærkbare forskel da jeg i T3 2006 havde fornøjelsen at spille i superligaen der var overhovedet ingen problemer med at fange modstanderne og få kampene spillet(ved så ikke lige hvad der går galt i denne sæson)modsat da jeg spillede i 2.div hvor man næsten skulle tigge sine modstandere om at spille, og det blev så en anelse bedre i 1.div så lad os få flere divisioner og længere vej til superligaen og dermed mere seriøsitet i de øverste divisioner
så er der nogen der gerne vil op måle sig med dem der spiller i superligaen så hurtigt som muligt , det kan de så gøre i de forskellige cups der er hver sæson. det skulle gerne være en ære at spille i superligaen
jeg er så rørende enig |
Thomas Ravnkilde, Werder Bremen |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 22:31:57
|
ja det er tydeligt at vi ikke kan blive helt enige lige nu ihvertfald
|
|
|
|
mbury
Stribemaskinefører
168 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 22:49:31
|
hvis man kunne tjene penge på at være posthunter ville BL være millardær |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 23:04:18
|
quote: Originally posted by mbury
hvis man kunne tjene penge på at være posthunter ville BL være millardær
kan du finde en der vil gi en tusse per post?
|
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 27 Feb 2007 : 23:21:09
|
spøg til side:
Hvis der var plads til den helt store forandring i T-strukturen,ville jeg klart foretrække en "dmt-modificeret" udgave af den vi så, ved den fornyligt afviklede VMslutrunde i håndbold.
|
|
Edited by - BL on 27 Feb 2007 23:23:03 |
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 28 Feb 2007 : 11:18:09
|
og jeg har en god fornemmelse af at jeg kunne gøre det igen hvis jeg får lysten tilbage, selvom det ikke burde kunne lade sig gøre(gammel knark)
Jeg må indrømme at jeg hellere havde set dig vinde suppen end at give op bare fordi vejen nu har været så lang og du ikke tror på at kunne gå det sidste stykke..
jeg holder nu med god samvittighed da jeg har bevist overfor mig selv, at en gammel tosse som mig, kan være med i toppen af DMT, havde vejen været længere var jeg blevet nød til at fortsætte indtil jeg var nået superligaen.
Som sitautionen ser ud lige nu vil superligaen i t2 være fuldstændig udvandet, da de 6 øverste i 1 div ser ud til at rykke direkte op, og en del i supperligaen stopper
Man kunne evt. lave et slutspil hvor de bedste i de underliggende divisioner samt cup vindere der ikke allerede er i superligaen, kunne spille om 2-3 wildcard til superligaen for at få superligaen op i niveau, men kun fordi sitautionen ser ud som den gør pt. |
|
Edited by - JBN on 28 Feb 2007 14:58:19 |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 28 Feb 2007 : 11:53:37
|
Glæder mig til næste sæsons superliga ..... altså set fra sidelinien, det at vi gamle holder op giver DMT en foryngelses kur, og det bliver spændende om nye navne kan komme helt til tops, eller om det bliver ragnerok. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 28 Feb 2007 : 15:05:46
|
jeg holder nu med god samvittighed da jeg har bevist overfor mig selv, at en gammel tosse som mig, kan være med i toppen af DMT, havde vejen været længere var jeg blevet nød til at fortsætte indtil jeg var nået superligaen.
Som sitautionen ser ud lige nu vil superligaen i t2 være fuldstændig udvandet, da de 6 øverste i 1 div ser ud til at rykke direkte op, og en del i supperligaen stopper
Man kunne evt. lave et slutspil hvor de bedste i de underliggende divisioner samt cup vindere der ikke allerede er i superligaen, kunne spille om 2-3 wildcard til superligaen for at få superligaen op i niveau, men kun fordi sitautionen ser ud som den gør pt.
prøvnu lige at samle tankerne lidt her; denne situation er jo netop opstået pga strukturen og sådan har det altid været i DMT , at det nu bare er en del af de gamle der gir op , og efterlader ligaen i smadder siger jo bare noget om at det har været for let at holde sig deroppe....og at kan man ikke tåle den most bør man støtte en ny T-struktur!
|
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 28 Feb 2007 : 16:12:04
|
For let at blive der oppe??? Der er bare dem som er gode nok til at holde skansen i de forskellige divisioner. Nogen har succes nogle år... Og så er det nedtur årene efter som i Herfølge! God til fifa i år... Skod til fifa næste år.... Forestil nu også hvis der var samme piveri i DBU ligaerne om at det tager for laaaang tid at komme til tops... Ja... gu fanden skal man kæmpe om at komme op i toppen... Sådan er det jo alle steder hvor der er en turnering form. Jeg mener helt bestemt at man ikke engang skulle have 2.div A og B. Hvis man gerne vil vise lidenskaben for sporten/communitiet så bliver man og kæmper sæson efter sæson for at rykke op... Man kan ikke smage kagen før den er tæt nok på... |
|
|
|
Topic |
|